Thursday, July 26, 2012

Last class of Diploma

yea it was the last day of Diploma, finally?
nothing special today, still not all of us attended, as always??
no feel at all, haiz~

this miss ng keep ss with my phone... =.=



i dono how i became the top 5 article thing. so these were the prize. 
i just simply COMPLAINT my dissatisfaction that day... lol


blur :(


and then went to Chi Ling there cook cook... 
yeah i love people cook cook for me :D



sorry lo i dono cook, cant help haha
later 吃野唔做野,做野就打烂野,哈哈!
but this miss ng know cook d wor..... LAZY!! 偷鸡!!



很丰盛的……午餐?下午茶?晚餐??我真的不知道…………

and then we went to Mr Alex's lecture...
never thought there'll be so many people going, lol
but then, nothing special and yet, i felt sleepy @@

and then... off to library... study??
hahaha... T.T



my dinner... from the prize today---- maggi curry -.-
well, we still went out mamak after this, haha!!!




其实我觉得要闯,就应该要一个人去闯
当你真的只剩下一个人的时候,你才会真正的变强
因为没有人可以依靠,不靠自己还能靠谁?


最近发现周游列国是我很想很想做的事情
说成很想很想做的事情,因为我不知道能不能够称之为梦想
假如有一天我真的变成了亿万富翁,我想我真的会去环游世界的
可以的话,我希望是自己一个人去
金钱和时间是另一回事,我只想知道自己是否有那个勇气
…………


这几个月是准备破产破到够够力
也许我就不应该说去新加坡 T.T
为什么我会迷上Big Bang... 
可能八月我又要去Penang了……又是八月去? =.=
回亚庇想弄头发…………
啊啊啊,想买衣服买bag........ 


很遗憾的,最后最后的course trip, 我想也搞不成了
太多人,太多意见,太多不合
日期,时间,地点
你想要有怎样的不满都有
算了吧,都要毕业了,没有感情什么的,就让它过去吧。


然后……
我觉得最近自己被很多人讨厌……
well, I'm not a perfect person. 




Sometimes I used to hate the existing of technology
People can talk and do what they not dare to do in real but in the visual world
So sad. I would rather to listen every of your words face to face. 


Life's too short to worry about what people may think or talk about you, do what you want to do and be happy.人生苦短,无谓去担心别人怎么想你,怎么说你,做你自己想做的,快乐一点。

No comments: