Friday, July 27, 2012

another waste day....

我今天……又被吵醒了 ==
算了,我想这几天都会一直这样被吵醒……


yup, long queue for Starbucks buka puasa, z
before this we went to Mcdonald... ngam ngam 3pm so... =.=
and i felt like idiot after i saw sooooo many people queue for this promotion.. haiz 
although, I considered reach there early -.-


Chocolate Cream Chips for Ms Chiew, Green tea for me 
but not really nice, haizz. maybe the staff too rush..... :(
should be enjoyed in a silent environment, not like this lah...


what we tried to show to Ms Ng, haha!!



最近很喜欢绑马尾
人就是贱,逼你做的时候就是不甘愿做
到你终于自由了,却还是自己默默的做起来了……
终于头发是长了,却一直很想又把它给剪短,但好不容易留了这么长,又不舍得……


我还是没有那个考试要到了的感觉
那种紧张的感觉
我觉得自己潜意识里有些狂躁,但感觉上就是很平静
是平静的吗?不应该平静的吗??……


也许真的要真的醉了才知道答案吧。


不过,话说…………


我很想看伦敦Olympic 开幕仪式啊!没有电视啊!!T.T!!!


怎么,又过了四年啦?


지나간 슬픔에 새 눈물을 낭비하지 마라 不要为过去的哀痛浪费新的眼泪。


No comments: