Wednesday, December 7, 2011

日本の友達です!

今天跟日本的高中生交流 =D
上一次已经是5年前的事了,嘻嘻


this is my group =D wow i look slim here HAHAHAHAHA ok come back -.-
其实我们都不知道要做什么讲什么……
我用我chabalang的日文,他们用他们chabalang的英文,鸡跟鸭讲话酱,哈哈!
おもしろい~ =D



因为一直很烦恼日文沟通的问题,这几天很烦燥很不安心 =/
幸好,他们很nice, 如果我们没有语言障碍的话一定会很很很friend! =D
所以今天我又发现,我只强在纸上谈兵,等到出兵的时候,不用打就输了……
我在旁边偷听他们谈话的时候,只听到他们一直讲 暑い!HAHAHAHA


而且他们有送我礼物耶!我是多不好意思啊……
因为……我啥都没有准备………………



很精致的包装 =D 我想在日本是平常不过的吧……



i used almost all the picture effects in my phone and took a lot of pictures for these.. hehe
the souvenirs from them~
1 pack is snack while another pack is a pencil case, tissue, pen, some candy and sticker HOOTSS



this tone is not bad and i'm damn damn like the sticker you know!
coz i've been considering to buy this kind of sticker for long time and now i finally get it!!
どうも ありがとうございます!=D





and this effect is magic color, hehe
the pencil case is only sell in japan WOW
it's hello kitty btw...


it's so nice to join this activity and meet them =D
我终于了解中学交流组的感受了,哈哈!


*appreciate*


Moi, j'ai décidé d'être heureuse à ma façon... 我决定以我自己的方式快乐着。



No comments: