Monday, November 29, 2010

我没事,我只是想不通

我不明白
为什么想象与现实的落差总是那么大
我曾经梦想过的生活,去了哪里?
为什么现在好像把自己搞到很惨的样子……


CUT ==
ahhhh gonna have japanese test later... hope it wont be too difficult ><...
and maybe will hang out with carmen... O.o
dono la, will talk about it when class... lol
maybe i need to sleep now?? O.o



我没事,我只是想不通 =P

No comments: