Tuesday, October 27, 2009

我知道你很难过

爱一个人需要缘分
你何苦让自己越陷越深

别傻得用你的天真去碰触不安的灵魂

每一天只能痴痴的等

爱一个人别太认真

你受伤的眼神令人心痛

没有一个人非要另一个人才能过一生

你又何苦逼自己面对伤痕

我知道你很难过

感情的付出不是真心就会有结果

别问怎么做 爱才能长久

这道理有一天你会懂

我知道你很难过

昨天是恋人今天说分说就分手

别问你的痛要怎么解脱

多情的人注定伤得比较久

爱若变成了刺

思念也成了痴

也许心碎是爱情最美的样子






------------------------------------------------------------------------------------------------------

i think all the things i wanna say is shown in this song, these lyrics
things, i had been repeating for several, till i dont wanna say anymore
i hope this is the last time....


pls, dont think tat true or false....
no matter what happen, no matter what u all think about me
all have gone, which wont come back anymore
i'm vy vy confirm that it will never come back
all we have to learn is, FORGET
i know u can do it, with the help of TIME



爱情里,没有对或错
假如你还是要认为自己有错,那我也没办法
但是我要跟你讲
若你不曾难过,那你以前所说的、所写的、所失落的……
那些是什么?问你自己。
不管彼此明不明白,不管再怎样……



……我自己知道就好。
祝你快乐。是真的快乐。=)

No comments: